Подготовка к Великому Посту. Неделя о блудном сыне
На реках Вавилонских. Псалом 136 и его толкование
Новомученики из Собора Могилевских святых
Святитель Иоанн Златоуст На притчу о блудном сыне
Святитель Николай Сербский (Велимирович). Слово на притчу о блудном сыне.
Блж. Феофилакт Болгарский. Толкование на притчу о блудном сыне.
Святитель Игнатий Брянчанинов. Поучение в неделю блудного сына. О покаянии
Толкование святителя Григория Паламы на притчу о блудном сыне
Свт. Лука (Войно-Ясенецкий). Слово в неделю о блудном сыне. Плоть и дух.
Cвятитель Филарет Черниговский Беседы на притчу о блудном сыне
Архимандрит Иоанн Крестьянкин. Слова в неделю о блудном сыне.
Митр. Иоанн (Снычев). Что раскрывает притча о блудном сыне
Игумен Никон (Воробьев): Слово в Неделю о блудном сыне
Антоний Сурожский.Слова в неделю о блудном сыне
ПОСТАНОВЛЕНИЯ АРХИЕРЕЙСКОГО СОВЕЩАНИЯ РУССКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ (2-3 ФЕВРАЛЯ 2015 ГОДА)
ДОКЛАД ПАТРИАРХА МОСКОВСКОГО И ВСЕЯ РУСИ КИРИЛЛА НА АРХИЕРЕЙСКОМ СОВЕЩАНИИ. Москва, 2015
Слово Святейшего Патриарха Кирилла в праздник Собора новомучеников и исповедников Церкви Русской
Подготовка к Великому Посту. Неделя о мытаре и фарисее
ТАИНСТВА НЕ ПРОДАЮТСЯ. Протоиерей Сергий Лепин
Схимонах Паисий Святогорец причислен к лику святых
На реках Вавилонских. Псалом 136 и его толкование
Святитель Иоанн Златоуст На притчу о блудном сыне
Святитель Николай Сербский (Велимирович). Слово на притчу о блудном сыне.
Блж. Феофилакт Болгарский. Толкование на притчу о блудном сыне.
Святитель Игнатий Брянчанинов. Поучение в неделю блудного сына. О покаянии
Толкование святителя Григория Паламы на притчу о блудном сыне
Свт. Лука (Войно-Ясенецкий). Слово в неделю о блудном сыне. Плоть и дух.
Cвятитель Филарет Черниговский Беседы на притчу о блудном сыне
Архимандрит Иоанн Крестьянкин. Слова в неделю о блудном сыне.
Митр. Иоанн (Снычев). Что раскрывает притча о блудном сыне
Игумен Никон (Воробьев): Слово в Неделю о блудном сыне
Антоний Сурожский.Слова в неделю о блудном с
ыне
Объятия Отча отверсти ми потщися, блудно иждих мое житие, на богатство неиждиваемое взираяй щедрот Твоих Спасе, ныне обнищавшее мое сердце не презри. Тебе бо Господи, во умилении зову: согреших, Отче, на небо и пред Тобою.
В сий день блуднаго сына воззвание празднуем, еже божественнии отцы наши второе в Триоди учиниша, вины ради сицевыя. Понеже бо суть нецыи многая безместная в себе сведуще, блудне же зело от юнаго возраста живуще, и пиянствы, и нечистотами упражняющеся, и во глубину злых сице впадше, во отчаяние приходят, еже убо рождение есть гордости: и отсюду к попечению добродетели никакоже приходити хотят, и злых узы предлагающе, темже и горшим злым присно впадают. Человеколюбно и отечески святии отцы, и к таковым человеком имуще, и отвести от отчаяния хотяще таковую притчу зде по первей учиниша, отчаяния страсть из корене востерзающе, и к добродетели восприятию возставляюще, и человеколюбная и преблагая Божия благоутробия множае согрешившим, блудным показующе: яко ничтоже есть от грехов, еже Его человеколюбный разум победит, от сея притчи Христовы сие представляюще. Два убо сына суть человека, сиречь, Богочеловека Слова, праведнии и грешнии. Старейший убо есть, в заповедех Божиих, и во благом Его присно пребываяй, и никогдаже от Него отступаяй. Юный же, грех возлюбивый, и с Богом сопребывания студными делы отрекийся, и о нем Божие человеколюбие иждив, блудне поживый: яко еже по образу цело не соблюдаяй, и лукавому демону последствовавый и работавый сластьми онаго хотением, и не возмог желание исполнити. Несытная бо вещь грех, согревающий обычаем, ради временнаго наслаждения: егоже и рожцем уподобляет, яко свиниям сущая пища. Рожцы бо, первее убо сладко нечто предлагают: последи же жестоко нечто, и аки плевы бывают, яже весьма стяжа и грех. Едва убо возбнув блудный, яко гладом добродетели погибая приходит ко Отцу глаголя: Отче, согреших на небо и пред Тобою, и несмь достоин нарещися сын Твой. Той же приемлет сего кающася, не поношая, но раскриляяся и обымая, Божественныя и отеческия утробы показует. И дает ему одежду, сиречь, святое крещение, и печать и обручение, благодать Всесвятаго Духа. К сим же и сапоги, да не ктому от змиев и скорпий уязвятся по Богу его стопы: но наипаче онех главы сокрушити возмогут. Потом же презельнейшею радостию и тельца упитаннаго его ради закалает, Сына Своего Единороднаго, Отец и плоти Его дает причаститися, и крови. И аще чудяся старейший сын пребезчисленному Его милосердию, глаголет, елико убо и рече. Человеколюбец же, и онаго молчати творит, вводя тихими словесы, и кроткими и любезными: ты всегда со Мною еси, глаголя, и порадоватися подобаше, и Отцу спирствовати, яко сын Мой сей мертв бяше грехом прежде, и оживе, раскаявся о нихже деяше безсловесных: и погибший, яко далече Ми быв обычаем сластей, и обретеся Мною, милосердием Своим пострадавшим, и милостивным нравом призвавшим его. Может же притча сия и к людем еврейским, и к нам взятися. Сея убо ради вины и притча сия зде от святых отец учинися: востерзающи убо, якоже речеся, отчаяние и боязнь, еже добрым делом касатися: поущающи же в покаяние и раскаяние, иже яко блуднаго согрешивша: еже убо и оружие есть величайшее, во отгнание сопротивнаго стрел, и поможение крепкое. Неизреченным человеколюбием Твоим Христе Боже наш помилуй нас, аминь.
{youtube}iUWLlgqhhGI{/youtube}
Проповедь протоиерея Игоря Коростелева на притчу о блудном сыне:
{youtube}hMMTw2YJS7U{/youtube}